Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije »Soglašam« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "Ne soglašam".

Spletne trgovine

Danes je spletna trgovina eden ključnih elementov prodaje, saj omogoča ugodno predstavitev izdelkov široki javnosti. Poleg tega je tudi oglaševanje spletne strani cenejše in preprosteje od klasičnih načinov oglaševanja.


Zakaj potrebujete spletno trgovino?

Predvsem zato, ker predstavlja nepogrešljiv del tržnega spleta vsake moderne organizacije.

Ključne prednosti so:

  • dostopnost 24 ur na dan,
  • nizki stroški izdelave v primerjavo z najemom klasičnega prostora za prodajo izdelkov,
  • hitra in enostavna predstavitev izdelkov široki publiki,
  • jasna struktura izdelčnih kategorij,
  • hitro iskanje po izdelkih, ki je v klasični trgovini nemogoče,
  • dostop do statistik specifičnega obiskovalca,
  • enostavne marketinške akcije in izpostavitve izdelkov,
  • feedback o izdelkih,
  • lažja poslovna analiza in dostop do statistike.

Kaj vklučujejo prav vse spletne trgovine pri nas?
  • Unikatno oblikovanje,
  • enostaven vnos in urejanje izdelkov, poljubnih tipov izdelkov, več-nivojskih izdelčnih kategorij,
  • košarico izdelkov,
  • standardiziran in preverjen postopek nakupa, ki ga oblikovno popolnoma prilagodimo vašemu dizajnu,
  • možnost nižanja cen izdelkov ali tipov izdelkov v akcijsko ceno,
  • več kot 5 vrst akcijskih izpostavitev kot npr. odštevalnik do konca akcije na prvi strani ipd.,
  • možnost dodajanja kod s popusti na košarico, izdelek, kategorije ...,
  • vodenje naročil, tiskanje računov in predračunov,
  • vodenje kartice kupca - zgodovina naročil idr.,
  • upravljanje spletne trgovine poteka v celoti preko izjemno enostavne lastne spletne aplikacije,
  • večvalutni sistem, ki se avtomatsko osvežuje s podatki evropske banke,
  • večjezični sistem,
  • dodajanje poljubnih možnosti plačila in dostave ter dodajanje ustreznih provizij,
  • povezavo s socialnimi omrežji,
  • možnost plačila preko predračuna, povzetja, kartic, monete idr.,
  • vgradnjo SSL certifikata,
  • preverjena in visoka stopnja varnosti osebnih podatkov.